Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Haha !
Nee hoor, helemaal niet. Maar wil het hier niet al te blauw tinten... Er moet nog wat afwisseling zijn he ?
Zal de andere wel eens in een album stoppen
Die uitgesleten trappen worden almaar meer glimlach bij het bestijgen. Een wegje naar de
hemel? Of gewoon naar het mooiste meisje van Chefchaouen? Het kan ook zijn dat het
gewoon je oude dag is die om steeds meer moet glimlachen.
Das uit je blauwe reeks ook een knappe..Ik had toch eens geprobeerd om die gaten en stekker dozen weg te poetsen..Lukte dat niet dan liet ik ze staan..Maar ik denk dat je dan nog meer accent op je blauw krijgt.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Pascal,
Dit zijn voor mij geen storende elementen, maar maken deel uit van de huizen.
De gaten zijn typisch, en dienen om balken in te schuiven voor werkzaamheden aan de gevels (schilderen, en andere, waarvoor wij stellingen zouden gebruiken).
Echt storende elementen, zoals airco's en schotelantennes, zou ik misschien wel durven wegtoveren...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Das uit je blauwe reeks ook een knappe..Ik had toch eens geprobeerd om die gaten en stekker dozen weg te poetsen..Lukte dat niet dan liet ik ze staan..Maar ik denk dat je dan nog meer accent op je blauw krijgt.
Comment