Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Uitdruppelen
Collapse
X
-
-
Re: Uitdruppelen
Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk berichtDat is een hele mooie, misschien een beetje jammer van de te donkere linker kant.
gefixeerd op de diagonaallijn dat het door u genoemde aspect onvoldoende meespeelde in
mijn persoonlijke beoordeling. Ik zou - met behoud van het beeldformaat en dus de
diagonaal - een lichte crop kunnen uitvoeren als dat gewenst is. Dan verdwijnt iets van links en van onder.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtDe structuren en de kleurschakeringen in deze foto, maken hem voor mij heel mooi.
groetjes
moniq
Comment
-
-
We sakkeren graag bij dit weer. Het liefst zetten we grote passen er over heen. Maar als
we even bleven stil staan, zoals hier is gebeurt, dan zouden we zelf zien dat maar weinig
mooier is dan ringels in het water, die druppels van de dag, of die van de was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtWe sakkeren graag bij dit weer. Het liefst zetten we grote passen er over heen. Maar als
we even bleven stil staan, zoals hier is gebeurt, dan zouden we zelf zien dat maar weinig
mooier is dan ringels in het water, die druppels van de dag, of die van de was.
De fotografie heeft mij leren zien.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Vind dit een knappe plaat, waarbij de druppels op een diagonale lijn 2 vlakken licht en donker creëren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtVind dit een knappe plaat, waarbij de druppels op een diagonale lijn 2 vlakken licht en donker creëren.Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.
MVG FLOWER Canon7D
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtDe structuren en de kleurschakeringen in deze foto, maken hem voor mij heel mooi.
moniqKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Allen dank voor kijken en voor het commentaar.
@Zappa:
Ik heb nog wel eens gekeken naar een lichte crop om het linkse donker wat te reduceren.
Het beviel mij niet en ik zou dan het eerste kringetje moeten misssen. Hij blijft dus zo hij
is en er komt geen update.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
Comment