Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verwarrend??????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verwarrend??????

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
    Te veel, te veel.
    Ik voel mij zeer vereerd zo bediend te worden maar mijn suggestie was toch bescheidener.
    Ik hoopte op nog wel die donkere strook van tussen de oorspronkelijke reflecties.

Of ben je mij goedmoedig aan het plagen?
    Nee, ik ben u niet aan het plagen. Zou het wel stiekem durven hoor.
    Nee, ik doe dit uiteraard op uw vraag maar met toch de stille hoop dat andere gebruikers er ook wat van opsteken. Daarom zijn we toch hier en doen we het toch, nietwaar?

Grtz

Louis

Last edited by HEYLO; 15 augustus 2010, 18:54. Reden: Foto op aangeven van Berto & Plaatwerker aangepast
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
      Mee eens; en dan ook nog even een klein beetje rechtzetten.
      Overigens prachtige plaat

groeten, Bert
      Bert

Staat , volgens de instrumenten die ik ter beschikking heb, perfect recht op de linkerzijde van het achterste raam. De rechterstrook inderdaad staat scheef.
      ( Ondertussen aangepast: zie bovenstaande foto in antwoord op Plaatwerker.)
      Maar hier speelt mijn 18-105mm weer parten nietwaar?
      3 X en niet 6 X zoals ik van u heb geleerd, waarvoor dank.

Grtz

Louis
      Last edited by HEYLO; 15 augustus 2010, 18:53. Reden: Commentaar aangepast
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Zo is ie idd veel mooier.

groetjes

moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

De laatste update is een juweeltje. Niks meer aan doen; prima gecorrigeerd.

Groeten, Bert
          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
          www.bertofotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
            ... Nee, ik doe dit uiteraard op uw vraag maar met toch de stille hoop dat andere gebruikers er ook wat van opsteken. Daarom zijn we toch hier en doen we het toch, nietwaar? ...
            Ik heb zo'n beetje dezelfde drijfveer. Dat is wat het pas leuk maakt.
            Jammer dat maar een beperkt aantal mensen reageert op suggesties in hun topic en zich
            tevreden stellen met over elkaar buitelende superlatieve loftuitingen en (bijna) standaard
            niet reageren op kritische opmerkingen (of niet de moeite nemen om kleine onvolkomenheden
            te corrigeren). Dat komt zo af en toe wat arrogant over.

Ik neem ook regelmatig de moeite om kritieken te geven in de beginnershoek. Het kan natuurlijk
            niet bij alle inzendingen en gelukkig zijn er ook anderen die dit doen.
            Zelf was ik ooit blij - maar voornamelijk achteraf hoor - met de keiharde kritieken van
            mijn leermeester. Veel van hem geleerd wat hij zelf nooit toepast (hahahaha).

Misschien moet men voor deze benadering een zekere rijpheid hebben bereikt.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
              Ik heb zo'n beetje dezelfde drijfveer. Dat is wat het pas leuk maakt.
              Jammer dat maar een beperkt aantal mensen reageert op suggesties in hun topic en zich
              tevreden stellen met over elkaar buitelende superlatieve loftuitingen en (bijna) standaard
              niet reageren op kritische opmerkingen (of niet de moeite nemen om kleine onvolkomenheden
              te corrigeren). Dat komt zo af en toe wat arrogant over.

Ik neem ook regelmatig de moeite om kritieken te geven in de beginnershoek. Het kan natuurlijk
              niet bij alle inzendingen en gelukkig zijn er ook anderen die dit doen.
              Zelf was ik ooit blij - maar voornamelijk achteraf hoor - met de keiharde kritieken van
              mijn leermeester. Veel van hem geleerd wat hij zelf nooit toepast (hahahaha).

Misschien moet men voor deze benadering een zekere rijpheid hebben bereikt.
              Amen.

Groeten, Bert
              Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
              www.bertofotografie.be

Comment

Update is super

En idd Amen !
                Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

Mooi die update en goede tips
                  Groetjes Hilde
                  http://hildeg.smugmug.com/