![](http://i36.tinypic.com/2r3b66b.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
mambo number 5
Collapse
X
-
-
Re: mambo number 5
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtlijken wel kosta boda glaasjes in een kosta boda omgeving...
heel mooi!
groetjes
hilde
Ben dom... wat zijn kosta boda glaasjes en die omgeving...?
Dit waren twee swarovski glazen met daarop spots. Heb de foto gemaakt op lange sluitertijd en ondertussen gedraaid aan mijn objectief...
Groetjes.
Gils
Comment
-
-
-
Hé Gils,
Ik ben gek op gekleurd glas, heb het een tijdje verzameld maar dat afstoffen steeds hé...
Kosta Boda was één van mijn favorieten... :
prachtige kleurtjes, mooie vormen...
dus jouw foto deed mij daar direct aan denken, mooie gekleurde glazen en prachtige kleurtjes in de omgeving, maar dan zonder te moeten afstoffen...
groetjes
hildegroetjes
hilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtHé Gils,
Ik ben gek op gekleurd glas, heb het een tijdje verzameld maar dat afstoffen steeds hé...
Kosta Boda was één van mijn favorieten... :
prachtige kleurtjes, mooie vormen...
dus jouw foto deed mij daar direct aan denken, mooie gekleurde glazen en prachtige kleurtjes in de omgeving, maar dan zonder te moeten afstoffen...
groetjes
hilde
Groet.
Gils
Comment
-
-
Voor mij een glaasje witte wijn graag. Voor haar ook alstublieft. En dat in stilte nuttigen.
Licht en luchtig als op de avond dat we elkaar hebben leren kennen, eens, lang geleden.
Toen we geen woorden genoeg hadden, terwijl wij nu goed weten dat woorden alleen nog
gebruikt mogen worden om de stilte te verbeteren.
Het moet wel avond zijn en zacht van temperatuur en zonder wind en op een terrasje en
dat we in de schemering alleen nog zien wat we ons herinneren.
Comment
-
Ik vind hem heel erg mooi. Ook bedankt om te melden hoe je hem hebt gemaakt. Erg goed gevonden, knap gedaan en bijzonder origineel en creatief. Hele zonnige, zomerse foto ook met een inspirerende titel.
Mag ik hier een beetje gezond jaloers op zijn?
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
Comment