Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Bij het bestuderen van de foto en de kader : hier is duidelijk doordacht aan de presentatie gewerkt Kleur Sfeer Licht Compo Enkel de titel ontglipt mij
Bij het bestuderen van de foto en de kader : hier is duidelijk doordacht aan de presentatie gewerkt Kleur Sfeer Licht Compo Enkel de titel ontglipt mij
tja, kvind het soms moeilijk een gepaste titel te vinden, en dan schrijf ik het eerste dat in mij opkomt..is soms raar maar wel spontaan...dus bij het zien van die bolletjes, dacht ik : de maan....maanlicht...savonds bij wat romantiek zie je soms meerdere manen...vandaar...
iedereen bedankt voor de leuke reacties!
groetjes
hilde
tja, kvind het soms moeilijk een gepaste titel te vinden, en dan schrijf ik het eerste dat in mij opkomt..is soms raar maar wel spontaan...dus bij het zien van die bolletjes, dacht ik : de maan....maanlicht...savonds bij wat romantiek zie je soms meerdere manen...vandaar...
groetjes
hilde
Had je spontane uitleg in deze zin verwacht en dat siert je Wil ook graag meegenieten van de maanromantiek, moest het even kunnen
heel mooi, maar minder voor hooikoortspatienten.
grt,bouk.
Zo is dat en geloof me, zakdoeken te kort als je tussen het gras achter de beestjes aangaat, maar dat kan de pret niet drukken! Pracht van een plaatje!
Comment