Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
I ♥ pink
Collapse
X
-
-
Re: I ♥ pink
Misschien beter in de 'rarara'-topic van chitchat gezet, want ik wed dat niemand kan raden wat dit is
Jullie vinden dit maar niks? Ik hou ervan omwille van de kleuren, het lijnenspel en de afwisseling donker/lichter. Maar misschien is het dan weer TE abstract...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtJullie vinden dit maar niks? Ik hou ervan omwille van de kleuren, het lijnenspel en de afwisseling donker/lichter. Maar misschien is het dan weer TE abstract...
Nee, ik gok op kartonnekes die rechtstaan of zoiets ?
Euh, ik hou van abstract, maar ik vind het eigenlijk beter als de toeschouwer (desnoods na een tijdje kijken) kan afleiden wat er eigenlijk werd gefotografeerd.
Zodat de kijker zo iets heeft van : "Hé !?! Waarom heb ik dat nog nooit zó bekeken..."
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtbeter als de toeschouwer (desnoods na een tijdje kijken) kan afleiden wat er eigenlijk werd gefotografeerd.
Zodat de kijker zo iets heeft van : "Hé !?! Waarom heb ik dat nog nooit zó bekeken..."
L.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk berichtVind ik ook. Het kan een mooi beeld zijn, maar toegegeven: het kan evengoed een stuk behang zijn.
Maar ik vind het niet erg dat jullie het maar niks vinden hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtMaar ik vind het niet erg dat jullie het maar niks vinden hoor
Ik vind het speciaal en zeker abstract en zeer grafisch,
maar ik ga d'er wel niet van in de rooie .
Nee, heel duidelijk, ik ben - waarschijnlijk net als jij - ook op zoek om iets 'creatiever' uit de hoek te komen. Een tocht met vallen en opstaan...
Greetz, Kariboe
P.S. Ik wil nu natuurlijk wel weten wat het is...* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtmaar ik ga d'er wel niet van in de rooie .
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtP.S. Ik wil nu natuurlijk wel weten wat het is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtTe vinden in Zoo van Antwerpen aan bloemenplantsoen bij planetarium, een soort 'muur' gemaakt van gekleurde metalen langwerkige platen op een afstand van elkaar (een beetje zoals lamellen aan ramen).* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Comment
Comment