![](http://lh5.ggpht.com/_CZ6ea5muVgA/TFgV0g0OkiI/AAAAAAAB1W0/egh9SDZF51k/s800/_MG_8047_DxO%20BD.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zelfportret
Collapse
X
-
-
Re: Zelfportret
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtRuim een week voorbij, weinig kijkers, één - gelukkig positief - commentaar.
Mijn illusies zijn bijna net zo gebroken als mijn spiegelbeeld.Dan krijg je wel wat commentaar.
Speciaal beeld, dat wel, spijtig dat het geen mooiere en regelmatigere mirroball is.
The Knight That Says Ni...kon
Comment
-
Ik zou het haast een Boulevard of broken dreams noemen, maar dat zou je zelfportret zo
Godallemachtig banaal maken, terwijl ik liever mag denken dat je een samenraapsel bent
van al die stukjes en dat je, eens alles op zijn plaats, best wel te genieten bent. Misschien
niet meteen het zonnetje in huis, maar toch bij tijd en wijlen een fonkelende gedachte,
een fraaie weerspiegeling, een apart lichtje. Kortom, een tikkeltje onvoorspelbaar.
Comment
-
Plaatwerker,
hoezeer ik ook mijn fantasie probeer de vrije loop te geven, een zelfportret zie ik er niet in...
Moest dus wel effe grinikken met je titelkeuze omdat je graag anderen daarop nogal eens aanspreekt...
Ik bemerk dat het een crop is gezien de artefacts in de foto.
De kleuren maken me wispelturig, maar dat is dus een zuiver persoonlijke smaak.
Het doet me eerder denken aan de plaatjes van de psy die ik moest analyseren tijdens mijn recrutering voor den ABL 35 jaar geleden..."Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk berichtgewoon foto's van vogels en optredens maken. zeker niets origineels proberenDan krijg je wel wat commentaar. ...
Maar ja, ik heb nog een voorraad van minstens 5 jaar optredens en daar kan ik vast wel iets vinden wat ik ook nu nog presentabel vind.
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtIk zou het haast een Boulevard of broken dreams noemen, maar dat zou je zelfportret zo
Godallemachtig banaal maken, terwijl ik liever mag denken dat je een samenraapsel bent
van al die stukjes en dat je, eens alles op zijn plaats, best wel te genieten bent. Misschien
niet meteen het zonnetje in huis, maar toch bij tijd en wijlen een fonkelende gedachte,
een fraaie weerspiegeling, een apart lichtje. Kortom, een tikkeltje onvoorspelbaar.
Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk berichtPlaatwerker,
hoezeer ik ook mijn fantasie probeer de vrije loop te geven, een zelfportret zie ik er niet in...
Moest dus wel effe grinikken met je titelkeuze omdat je graag anderen daarop nogal eens aanspreekt...
Ik bemerk dat het een crop is gezien de artefacts in de foto.
De kleuren maken me wispelturig, maar dat is dus een zuiver persoonlijke smaak.
Het doet me eerder denken aan de plaatjes van de psy die ik moest analyseren tijdens mijn recrutering voor den ABL 35 jaar geleden...
Het is inderdaad een crop. Dat kleine figuurtje middenboven dat ben ik.
Maar hoe kan je aan een foto van iemand anders zien dat het een crop is?
Wat zijn die 'artefacts' dan?Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
Comment