Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tentazione
Collapse
X
-
-
Re: Tentazione
Wellicht is ze intens en teder, de liefde, wellicht van voorbijgaande aard. Het herinnert
me sowieso aan herinneringen, aan iets dat al voorbij is, aan iets dat nooit voorbij zal
gaan. Het is een foto bij de gedachten van een oude man.
Comment
-
-
Schitterende bewerking, mocht voor mij onderaan even donker zijn als bovenaanJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk berichtSchitterende bewerking, mocht voor mij onderaan even donker zijn als bovenaan
Eigenlijk is dit een foto of 'geen' foto, beeld dus, dat ik niet snel zal maken, laat staan plaatsen. Ik ben geen portrettist en zeker geen fotograaf van naakt...
Vind dit zeer moeilijk en het is een grote kunst om echt mooi naakt te maken . (belichting, huid, blik, houding, model ...)
Het gevoel van onderaan de partij ook donker te houden had ik ook omdat 'oude' meesters voor hun schilderwerken ook op die wijze werkten.
Maar ik heb met opzet de onderpartij wat lichter gehouden met een persoonlijk gevoel en idee dat ik in mijn hoofd had...
Vriendelijke groet.
Gils
Comment
-
-
Pas perfect in "abstract" doordat je, zoals Vicky al zei, er langer naar moet kijken op te zien wat er onder de strepen zit. Als "foto" mocht het gezicht wel duidelijker. Maar ja, het is een beeld zei je ...
Ik vind hem mooi
Comment
Comment