Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pur-green

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: pur-green

    laat het ons maar "kunst" noemen...
    En deze weer met een grote K voor mij.
    zeker niet stoppen of je laten tegenhouden door opmerkingen of eindeloze discussies over hoe of wat een foto is...kzou je werk niet willen missen.
    Kortzichtigheid is de dood voor Kunst

    groetjes
    hilde
    groetjes
    hilde

    Comment


    • #17
      Re: pur-green

      Gils, ik heb al een tijdje niets van je gezien en dat is alleen maar mijn schuld. Deze keer ben ik bewust op jouw naam gaan zoeken en ik ben nogal het een en ander tegen gekomen.
      Voor mij ben je hoge toppen aan het scheren. Ben benieuwd wanneer één of ander invloedrijk iemand hier zijn schouders onder gaat zetten om je een landelijke groots opgezette tentoonstelling te bezorgen. Er zijn er al genoeg geweest van veel mindere kwaliteit.
      Het wordt steeds beter.
      Ga zo door en laat ze maar komen.

      Groeten, Bert
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

      Comment


      • #18
        Re: pur-green

        Smaken verschillen, ik vind het knap
        Zou mooi staan op een groot doek in een strak interieur!

        Comment


        • #19
          Re: pur-green

          Een eigen touch aan de foto's geven is voor mij een zeer grote uitdaging. Wel Gils jij bent duidelijk auteur van je beelden en daarvoor een
          Groetjes Hilde
          http://hildeg.smugmug.com/

          Comment


          • #20
            Re: pur-green

            Het blijft een inspirerend beeld. Zoals het uitsterven van door mij geliefde Gregoriaanse
            gezangen, zoals de liefkozing van een kind, zoals een onweer in de verte, zoals een speelse
            herinnering aan zomers van vroeger, zoals een zondag in de lucht, zoals het groen rustend
            in de armen van de avond, zoals ik al zei...

            Comment

            Working...
            X