Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Finestra piccolo di Sarina
Collapse
X
-
-
Re: Finestra piccolo di Sarina
Schitterende kleuren, prachtige compo. Voor mij een topper!BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
heerlijk van kleur en een mooie mond.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtWow, waar blijf je het vandaan halennikon stuff
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtNaar mijn smaak, maar wie ben ik ...
Is dit een schitterend beeld maar fotografie noem ik het eigenlijk niet meer
Comment
-
De dagen trekken niet voorbij. Het is alsof ik ze op mijn rug moet dragen, grote vaten
gevuld met niets, waarmee ik de overkant van de oever moet zien te bereiken, de nacht.
Gelukkig zijn er de foto's nog. Dromen in de marge.
Maar is dit een droom?
Ik weet het niet. Niet zeker.
Alsof die mooie lippen me met aandrang vragen om beslist niets te zeggen over al die
schoonheid van voorbijgaande aard. En er eveneens het zwijgen toe moet doen over
verlangens, stormen en liefdes.
Te zwijgen en te kijken voorbij die fata morgana.
Want gaat het er niet over hoe hard zo'n schoonheid is? Hoe nagejaagd, opgejaagd,
vervolgd en verzwolgen ze wordt? Hoe verloren ze al bij voorbaat is?
Nee, ik denk niet dat het een droom is. Het lijkt me eerder een verlangen om zuiver te
zijn, een andere schoonheid, doorzichtig, eerlijk en puur als een blik door pas gezeemd
vensterglas... Als dat maar geen illusie is.
Comment
-
Dank voor al die lof.
Inspireert mij om telkens iets anders te bedenken...
Is dit fotografie? Dat laat ik over aan de toeschouwer. Ik moet alleszins goede foto's maken om tot een artistiek geheel te komen.
...En bovendien mijn creativiteit en gevoelens laten spreken om tot een mooi beeld te komen... waar ik tracht een opening te laten voor de gedachtengang en fantasie van de kijker....
Vriendelijke groet.
Gils
Comment
Comment