Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
finestra verde
Collapse
X
-
-
-
Re: finestra verde
zo dat zijn flinke hè.
maar wel weer heel goed gedaan.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Beste allemaal.
Ben heel blij dat jullie dit weten te appreciëren.
Heb steeds wat angst om zulke dingen te plaatsen...maar ik houd nu eenmaal van mooie kleuren en vormen en van schilderkunst en waarschijnlijk ga ik mij onbewust toeleggen op die vorm van fotografie.
De oorspronkelijke foto is hier een jong boompje dat doorheen een raam groeit in het verlaten pand waar ik die foto maakte van die lamp ( domotica antico) in Italië.
Daar zat mooi licht op en dat inspireerde me tot dit 'groen raam' of finestra verde...
Bedankt voor jullie commentaren. Het geeft mij een duw in de rug...
Gegroet.
Gils
Comment
-
Hoe schoon het ook mag zijn, hoe verleidelijk de kleurentooi, toch is er de angst voor het
onbekende, de angst om bedrogen te worden. Bijvoorbeeld dat dit geen foto meer is maar
het lekker smakende brouwsel van de tovenaar waar we eigenlijk niet in geloven. Misschien
wel denken dat het een charlatan is.
Het is eigenlijk een kunst voor kinderen. Die spinnen nog geen webben, die hebben nog
geen gezicht dat ze kunnen verliezen, maar laten zich verleiden en verblijden en klappen
in hun handjes. Ik doe met ze mee. :
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtHoe schoon het ook mag zijn, hoe verleidelijk de kleurentooi, toch is er de angst voor het
onbekende, de angst om bedrogen te worden. Bijvoorbeeld dat dit geen foto meer is maar
het lekker smakende brouwsel van de tovenaar waar we eigenlijk niet in geloven. Misschien
wel denken dat het een charlatan is.
Het is eigenlijk een kunst voor kinderen. Die spinnen nog geen webben, die hebben nog
geen gezicht dat ze kunnen verliezen, maar laten zich verleiden en verblijden en klappen
in hun handjes. Ik doe met ze mee. :
Dank.
Gils
Comment
Comment