Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tulipano di Acqui Terme
Collapse
X
-
-
Re: Tulipano di Acqui Terme
Deze steelt mijn hart weer helemaal hé!
Knap man.
ik zou haast denken dat het een foto van een schilderijtje is, maar ik weet wel beter.
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
hoe heb je dit klaar gekregen
mooie kleuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtDeze steelt mijn hart weer helemaal hé!
Knap man.
ik zou haast denken dat het een foto van een schilderijtje is, maar ik weet wel beter.
groetjes
moniq
Hoe dit komt weet ik ook niet echt.
De originele foto zijn plastieken tulpen in een vaas met daarrond een soort roze voile met glinsterende puntjes in...
Die vaas stond buiten op een tafeltje voor een winkel in Acqui Terme, Italië.
Dank voor jullie commentaren..
Groet.
Gils
Comment
-
-
Een paar roze rozen als een uitgestoken hand. Neen, als de begerige lippen van een jong
meisje nog, smachtend naar een wederzoen, zoals een verlangen naar de lente en langere
dagen, kortere nachten. Zoals een verlangen naar meer zon en een hemelpoort die uit
zijn hengsels hangt. Het is geen liefde naar, het is een stille zucht om.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtMoniq, Ik heb mij zelf de painterfotograaf genoemd omdat ik inderdaad er in slaag om van foto's schilderwerkjes te maken.
Hoe dit komt weet ik ook niet echt.
De originele foto zijn plastieken tulpen in een vaas met daarrond een soort roze voile met glinsterende puntjes in...
Die vaas stond buiten op een tafeltje voor een winkel in Acqui Terme, Italië.
Dank voor jullie commentaren..
Groet.
Gils
Niet mijn ding (niet echt nog een foto te noemen), maar toch een mooi herkenbaar resultaat deze keer.
Grtz,
K.
Comment
-
-
mooie kleuren en heel mooie bewerking.Groetjes Hilde
http://hildeg.smugmug.com/
Comment
Comment