![](http://i28.tinypic.com/2pq0twp.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
stretto Piemonte
Collapse
X
-
-
Re: stretto Piemonte
Laten we het een gedachte noemen. Zoiets dat je overvalt terwijl je ergens op weg naar
nergens bent. Een beetje weemoedig lanterfanten waarbij plots, heel even, alles schoon
is. Niet duidelijk maar schoon. Een gedachte die zich een weg spint door heel je lichaam.
En je hoopt vurig om hem met iemand te delen. Maar dat gaat niet. Ze lost zich op omdat
je er de woorden niet voor hebt, en alles valt weer samen met je trieste verder sloffen.
Comment
-
Ja! Het heeft wat!
groeten,
Helenvriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtprachtig schilderij...ik zie dus echt een groot fotoboek voor me...links jouw foto's...rechts doudeke's bedenkingen....
groetjes
hilde
Wat heeft Louis toch een bizonder vermogen aan fantasie en talent om dit telkens zo treffend en beeldend te verwoorden...
Dank voor je appreciatie. Doet me blozen...
groet.
Gils
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtJa, dat klopt.
En wat heb jij toch een groot talent om al deze prachtige foto's te maken.
Ik geniet er echt van.
Een mooi, elegant er vrouwelijk woord, dat ik ter dans zou vragen en dat al mijn andere
woorden de ogen uitsteekt, ze lamlegt als een fabriekje dat allang niet meer winstgevend
is, me overbodig maakt.
Maar voorlopig moet ik het stellen met de armoe waar ik aan geketend lig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtprachtig schilderij...ik zie dus echt een groot fotoboek voor me...links jouw foto's...rechts doudeke's bedenkingen....
zijn netjes gekamde rijen woordjes, slechts bedenksels zijn, opgeraapt uit zijn eigen
tristesse, bij elkaar geschraapt in diepe melancholie, uit zijn verwijfde verlangen naar
schoonheid.
Wie weet zelfs waarheid?
De waarheid is dat hij zich de beelden van Gils, en vele mooie andere beelden hier, wilt
toe-eigenen, er zelf erkenning voor krijgen.
Hij is als een heel lief kind omdat andere kinderen veel mooier zijn.
Comment
-
het "hoe en waarom" van schoonheid, zowel in beeld als in taal, daar moet geen verklaring voor gezocht worden.
Feit is dat ik geniet, zowel van de mooie beelden hier op dit forum als van de pareltjes die hier gevormd worden met woorden...allen dank daarvoor
groetjes
hildegroetjes
hilde
Comment
-
-
Zeer creatief
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichthet "hoe en waarom" van schoonheid, zowel in beeld als in taal, daar moet geen verklaring voor gezocht worden.
Feit is dat ik geniet, zowel van de mooie beelden hier op dit forum als van de pareltjes die hier gevormd worden met woorden...allen dank daarvoor
Maar Gils is de creatieve tovenaar, in mijn ogen. En jij bedankt voor je altijd vriendelijke
woorden.
Comment
Comment