Foto was eigelijk mislukt maar vond het toch een leuke effect
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dream
Collapse
X
-
-
Re: Dream
Dat is misschien jammer, hoor. Maar foto is nog steeds mislukt. Ik vind het dan jammer
dat je hem in stilleven en abstract komt dumpen onder een titel die alles kan toedekken.
Showcase dan nog.
Een foto die ik zelf als mislukt beschouw, en dit ook is, maar toch iets vind hebben, hoort
thuis in de beginnershoek. Dat is een kwestie van respect voor de vele mooie beelden die
hier wel verschijnen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door lucky_goe Bekijk berichtLeuke kleuren en vormen. Ik hou van de sfeer van dit plaatje. Akkoord dat hij indien scherp was , beter was. Maar de uitleg van doudeke dat je hem hier "dump" vind ik sterk overdreven
plaats van dump) je hem toch niet in showcase. Dat lijkt me iets voor foto's waar je in
de eerste plaats zelf overtuigd bent dat hij goed, speciaal, mooi is, of iets te vertellen
heeft.
Ben je dit niet, probeer hem dan uit in de beginnershoek, of desnoods beoordelingen.
Showcase. We zouden dat moeten respecteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtIndien je zelf schrijft dat de foto mislukt is, maar misschien nog wel iets, dan plaats (in
plaats van dump) je hem toch niet in showcase. Dat lijkt me iets voor foto's waar je in
de eerste plaats zelf overtuigd bent dat hij goed, speciaal, mooi is, of iets te vertellen
heeft.
Ben je dit niet, probeer hem dan uit in de beginnershoek, of desnoods beoordelingen.
Showcase. We zouden dat moeten respecteren.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Killing_With_A_Smile Bekijk berichtEerst vond ik hem mislukt. Toen ik hem op computer zag vond ik het toch mooi anders had ik het hier niet geplaatst
Comment
-
Comment