Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Mooie sfeervolle foto Jacobus maar had je niet beter de vloer aan beide zeide in de hoeken laten uitkomen?
Pascal, je hebt volkomen gelijk en normaliter zou ik dat ook doen. Alleen de kast die zich daar bevond was te afzichtelijk voor woorden, en zou daardoor te veel blikvanger worden...
Mooie plaat maar als dat geen mogelijkheid was was misschien een lager stand punt zodat de zwarte deur of gat op de 2/3 zat?
Dat had denk ik als een beginner een nog beter resultaat gehad net dat extra's.
Mooie plaat maar als dat geen mogelijkheid was was misschien een lager stand punt zodat de zwarte deur of gat op de 2/3 zat?
Dat had denk ik als een beginner een nog beter resultaat gehad net dat extra's.
Hoi Twan, dank voor je reactie! Vaak is het erg mooi de fotografieregels perfect toe te passen. Soms komt dat ongelukkig uit. Ik heb deze foto geschoten op 17 millimeter, op een fullframe. Als ik nog verder door m'n knieën was gezakt had er een enorme perspectiefvertekening plaatsgevonden bovenin de hoeken. Het is altijd wikken en wegen, in dit geval hadden enigszins minder scheve wanden mijn voorkeur...
Comment