Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dead eye

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: dead eye

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
    Hoog grafisch gehalte ! Niet echt mijn ding, maar als de basis een foto was, dan kijk ik daar wel met bewondering naar...
    Bewerk geregeld naar grafische omzettingen, wanneer de foto er zich toe leent naar mijn gevoel uiteraard. Dergelijke resultaten vertrekken altijd vanuit een realistische foto. Zo heeft ieder zijn voorkeur, stijl en discipline
    Dank allen voor de reacties.
    Mvg.hogteneer.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik ben misschien wel dom en stel hier dan ook een domme vraag.....maar mag ik weten wat dit juist is?
      Is dit iets dat je door een metalen koker kijkt waardoor je een diepte creeert....dit plaatje boeit mij wel....dus Hogteneer....vertel het mij eens!!
      Gr Pascale
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
        Ik ben misschien wel dom en stel hier dan ook een domme vraag.....maar mag ik weten wat dit juist is?
        Is dit iets dat je door een metalen koker kijkt waardoor je een diepte creeert....dit plaatje boeit mij wel....dus Hogteneer....vertel het mij eens!!
        Gr Pascale
        Hi Pascale, Over dat "dom"... je mag het proberen maar dat meen je niet !
        Dat oog komt uit een menselijk geraamte. Ik was namelijk te gast in een school en kreeg de toelating interessante dingen te fotograferen. Boven het oog plaatste ik een plaatje met kruis (zoals richten op een doel), weet niet waarvoor het eigenlijk diende maar het gaf diepte aan de opname en ook een middelpunt. Nadien heb ik het grafisch bewerkt om er een dood oog van te maken (zuiver fantasie) daar het kleur een te glazig oog veroorzaakte. Vond het een schitterend resultaat om te plaatsen en te peilen naar de reacties van anderen. Heb ik je kunnen bevredigen met dit relaas ? Over dat oog en geraamte zal ik er in de toekomst nog wel eens mee voor de pinnen komen. Jij en alle anderen bedankt voor de reacties.
        Mvg. hogteneer.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
        X