Een contrast om ons wat af te koelen tijdens deze tropische hittedagen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ijsgekoeld
Collapse
X
-
-
Re: Ijsgekoeld
Herken ik hier in een lotgenoot? Ik mag ook graag dromen over zomerse dagen. Dat ik loop
te lanterfanten over een stoffig veldwegeltje en hier en daar blijf staan om naar de krekels
te luisteren. Om dan toch maar naar de schuchterheid van de winter te verlangen. Zoals ik
op het strand droom van bergen, terwijl me die bergen een niet te stuiten verlangen naar
een strook wit zand bezorgen.
Ik denk dat ik uit twee helften en een hele hoop malligheid besta. Bedankt om me hier aan
te herinneren. Machtige sfeer op die prent, trouwens.
Comment
-
Die malligheid komt mij bekend voor...
Dank voor je stuk 'sprekende' proza...
Groet.
gils
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtHerken ik hier in een lotgenoot? Ik mag ook graag dromen over zomerse dagen. Dat ik loop
te lanterfanten over een stoffig veldwegeltje en hier en daar blijf staan om naar de krekels
te luisteren. Om dan toch maar naar de schuchterheid van de winter te verlangen. Zoals ik
op het strand droom van bergen, terwijl me die bergen een niet te stuiten verlangen naar
een strook wit zand bezorgen.
Ik denk dat ik uit twee helften en een hele hoop malligheid besta. Bedankt om me hier aan
te herinneren. Machtige sfeer op die prent, trouwens.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtWas het buiten nu maar zo
verbergt voor het moe gespeelde kind.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtTerwijl de zomer nog in de solden staat, zijn de Echten al daar met hun wintercollectie.
Iedereen bedankt voor de commentaren.
Groet.
Gils
Comment
Comment