Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Schim
Collapse
X
-
-
Re: Schim
een mooie Darth vader.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk berichtVerdorie Ludo, je maakt mooi werk
We zullen toch eens een terrasje en een praatje moeten doen ?
kletswijven ergens op een terras onder de zon gaan zitten kakelen. En dan zullen
we van die dikke klomp speeksel, die het forum toch in feite is, in levende live
nog wat waarheid en wartaal bij elkaar rochelen. Gezondheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtIn plaats van een shoot of zoiets te organiseren, zouden we beter eens met al die
kletswijven ergens op een terras onder de zon gaan zitten kakelen. En dan zullen
we van die dikke klomp speeksel, die het forum toch in feite is, in levende live
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtIn plaats van een shoot of zoiets te organiseren, zouden we beter eens met al die
Komend weekend ben ik in Vlaanderen.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtLudo zeer goed gezien..
Misschien een uitleg even aan de andere hoe je deze tot stand hebt gebracht..
Lichtmeting setup e.a toestanden..
Stel je niet te veel voor bij die setup en andere toestanden
Het is een kristallen Maria beeldje dat op een laag muurtje staat dat de afscheiding vormt tussen de zithoek en mijn zoon zijn PC hoekje.
Rechts is een raam waardoor het licht valt maar net niet de, lichtgrijze muur achteraan.
De kleuren die je ziet zijn deze van de bomen in de straat en rode gevel van een schoolgebouw.
Het gezicht dat je rechts in het beeld van het hoofd ziet is dit van mijn zoon die over mijn schouder kwam piepen wat ik aan het doen was (hoewel alleen ik dit waarschijnlijk herken).
Lichtmeting en schepstelling heb ik zorgvuldig uitgevoerd enkel op het beeldje.
In PS elements heb ik er onderaan een klein beetje afgedaan en een vierkante crop van gemaakt. De achtergrond ontdaan van een vervelende streep en het silhouet in het beeldje wat opgelicht.
Bij de opname dacht ik aan die zwarte ruiters uit de "Lords of de ring" maar die tittel dekt imo niet de lading. "Darth Vader" die heeft een lichtgevend zwaard dus maar "Schim"mvg,
Ludo V.
Comment
-
nog wat waarheid en wartaal bij elkaar rochelen. Gezondheid.mvg,
Ludo V.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtPascal,
Stel je niet te veel voor bij die setup en andere toestanden
Het is een kristallen Maria beeldje dat op een laag muurtje staat dat de afscheiding vormt tussen de zithoek en mijn zoon zijn PC hoekje.
Rechts is een raam waardoor het licht valt maar net niet de, lichtgrijze muur achteraan.
De kleuren die je ziet zijn deze van de bomen in de straat en rode gevel van een schoolgebouw.
Het gezicht dat je rechts in het beeld van het hoofd ziet is dit van mijn zoon die over mijn schouder kwam piepen wat ik aan het doen was (hoewel alleen ik dit waarschijnlijk herken).
Lichtmeting en schepstelling heb ik zorgvuldig uitgevoerd enkel op het beeldje.
In PS elements heb ik er onderaan een klein beetje afgedaan en een vierkante crop van gemaakt. De achtergrond ontdaan van een vervelende streep en het silhouet in het beeldje wat opgelicht.
Bij de opname dacht ik aan die zwarte ruiters uit de "Lords of de ring" maar die tittel dekt imo niet de lading. "Darth Vader" die heeft een lichtgevend zwaard dus maar "Schim"
Comment
Comment