Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
hier word ik nieuwsgierig van...
heb jij ????
of hingen die????
groetjes
hilde
Had een bestelwagen vol stoeltjes laten aanrukken om deze uit te stallen op een heel lange muur
Nu serieus : maak geregeld wandelingen en dan kom je soms opmerkelijke dingen tegen.
Je moet dan wel je fototoestel bij hebben en de situatie moet er zich gunstig toe lenen.
Deze foto kon evengoed in straatfotografie. Vind je hem nu nog mooier Tullepke ?
Hehe, plezant, speels en ongewoon.
De harde toonzetting vind ik passend, de vignettering vind ik daarentegen jammer ; je sluit het plaatje ermee af, terwijl ik vind dat het 'open' moet blijven...
Maar niet getreurd, het is maar een beetje zagen...
Creatief !!!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Tja....niet te geloven hoe wij alles bekijken en zien om dan het op de juiste manier vast te leggen!!
Dit heb je hier heel mooi in beeld gebracht...de harde contrasten, de felle witte pootjes en die prachtige schaduwen!!
Mooi!
Gr Pascale
Comment