Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Waar me dit aan denken doet.
Om zes uur ben ik opgestaan. Ik heb naast de pot gepist en ben terug naar bed gegaan tot
zes uur. Tsja, ik heb zo van die dagen dat ik geen zin heb om mezelf tegen te komen. Die
ouderwetse onhandigheid. Woordjes die bij me binnensijpelen als bij een lek dak. Strepen
achterlatend en vieze vochtplekken.
Terwijl ze niemand te pakken krijgen. Niemand weten te ontroeren.
Maar de stilte om me heen schuif ik op een hoopje en laat er mijn hoofd op rusten. Links
van me grimast het leven in groen. Rechts is het zwarte gat dat mijn woordjes opzuigt en
niks van me over laat dan een zucht. Een helzwart zeer dat me in ruil voor mijn getaande
ziel verlossing brengt.
En ik denk: ik denk niet meer.
Waar me dit aan denken doet.
Om zes uur ben ik opgestaan. Ik heb naast de pot gepist en ben terug naar bed gegaan tot
zes uur. Tsja, ik heb zo van die dagen dat ik geen zin heb om mezelf tegen te komen. Die
ouderwetse onhandigheid. Woordjes die bij me binnensijpelen als bij een lek dak. Strepen
achterlatend en vieze vochtplekken.
Terwijl ze niemand te pakken krijgen. Niemand weten te ontroeren.
Maar de stilte om me heen schuif ik op een hoopje en laat er mijn hoofd op rusten. Links
van me grimast het leven in groen. Rechts is het zwarte gat dat mijn woordjes opzuigt en
niks van me over laat dan een zucht. Een helzwart zeer dat me in ruil voor mijn getaande
ziel verlossing brengt.
En ik denk: ik denk niet meer.
Ik geniet meer van jouw teksten dan van mijn eigen foto's.
Groet.
Gils
Comment