Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Grenzen
Collapse
X
-
-
Re: Grenzen
Ik kan verkeerd zijn maar afgaand op de titel had ik elk vakje een andere kleur toebedeelt (als je begrijpt wat ik bedoel ?). Vind het idee goed bedacht en de voorstelling ook. De vogel geeft de inhoud een meerwaarde.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtknap uitgewerkt Alleen begrijp ik niet goed de bedoeling van de verschillende kleuren per vakje
grt.hogteneerKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtknap uitgewerkt Alleen begrijp ik niet goed de bedoeling van de verschillende kleuren per vakjemvg,
Ludo V.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtVicky, als het eens echt warm is ga ik je dat eens vertellen op een terrasje in volle zon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtAlleen aan haar? Of mogen we in de schaduw mee komen zitten luisteren?mvg,
Ludo V.
Comment
-
knap gedaanmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtNee, iedereen mag komen, maar dan wel mee in de volle zon héKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk berichtHeb nog steeds geen uitnodiging ontvangenmvg,
Ludo V.
Comment
-
Comment