Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik was juist de spoelbak aan het schoonmaken toen deze uitgebloeide orchideetjes er in vielen. Vond het contrast, tussen schoonmaakmiddel en pure schoonheid, schoon genoeg om vast te leggen.
Bouk, kun je daar nog iets aan toevoegen?
Cijfers alleen vind ik geen argument en zeggen me ook erg weinig (Ja ik weet het, dat is heeeel erg maar ik heb niets met techniek)
geen scherpte.
geen diepte.
geen kleur.
geen compo.
grt,bouk.
Wel kleur en voor vergane glorie zeer goed te smaken.
Compo is zo'n BD-begrip. Compositie verricht men (m.i.) bij gearrangeerde foto's.
Ik gebruik liever het woord uitsnede (of crop voor de anglofielen) of dat nu reeds in het zoekerbeeld gebeurt of bij de nabewerking..
toch wel een origineel beeld van vergane glorie ...
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Je moet deze foto niet doorspoelen hé, want het is een mooie ondanks alle opmerkingen.
Het is nou net dat kleine subtiele "flou" gevoel dat deze foto maakt ('k zal maar verder uitleggen...) op en tussen die harde krassen van de... je weet wel
grt.hogteneer
Je moet deze foto niet doorspoelen hé, want het is een mooie ondanks alle opmerkingen.
Het is nou net dat kleine subtiele "flou" gevoel dat deze foto maakt ('k zal maar verder uitleggen...) op en tussen die harde krassen van de... je weet wel
grt.hogteneer
Ben het daar mee eens en bovendien zijn de kleuren heel sober maar vloeien soepel in makaar.
Comment