Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Heel intrigerende foto. De zware kille kunststof in combinatie met de kunstenaar en dan dat blaadje dat het geheel opfleurt. Klein minpunt vind ik het blaadje rechts onder waardoor de aandacht van het hoofdmotief wordt weggetrokken. Toch knap shot
grt.hogteneer
Heel intrigerende foto. De zware kille kunststof in combinatie met de kunstenaar en dan dat blaadje dat het geheel opfleurt. Klein minpunt vind ik het blaadje rechts onder waardoor de aandacht van het hoofdmotief wordt weggetrokken. Toch knap shot
grt.hogteneer
grt.hogteneer
Ben het daar volledig mee eens. Knap idee om te werken met het blad.
Heb zelf ook enkele foto's van mijzelf in schaduweffect met hoed. Leuk.
Ben het daar volledig mee eens. Knap idee om te werken met het blad.
Heb zelf ook enkele foto's van mijzelf in schaduweffect met hoed. Leuk.
Dank. Ik was ook wat geinspireerd door andere foto's op BD en wilde dat effect ooit op natuurlijke wijze proberen te bereiken. En toen zag ik dit uit het keukenraam.
Het is gewoon een plasje water op het landbouwplastic in mijn achtertuin met een blaadje van de zieke boom van de buurvrouw.
Maar het is geen schaduw, alleen een weerspiegeling. Kijk nog maar eens goed.
Met de kleuren heb ik verder niets gedaan.
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment