Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zie niet direct het verband tussen de titel en de foto. Ben wel op de hoogte van het evenement en waarschijnlijk daaruit deze shot. Een intrigerende abstract
grt.hogteneer
Zal inderdaad wel iets met dat mooie evenement te maken hebben. Fraaie beelden van
gezien in het tv journaal. En dit beeld vind ik ook al prachtig.
(En anders heeft het te maken met Louis. Zoals alles in deze stad met zijn champetter te
maken heeft. )
Van dat optreden van Voala zijn duizenden foto's gemaakt, ik wou iets dat een beetje anders was en ik ben wel tevreden met het resultaat want precies kan je het niet voorspellen, de factor toeval speelt toch wat mee.
Comment