Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lichtjaren verder
Collapse
X
-
-
Re: Lichtjaren verder
Oorspronkelijk geplaatst door Jackalope Bekijk berichtIk vind dit een hele fraaie abstract. Heel gaaf. Alleen zit rechtsboven een veegje die ik weggehaald zou hebben.
Ik zag het ook pas na de eerste commentaar.
Maar wat is het beste? Klonen, poetsen of krappere uitsnede? Daarover ga ik denken.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtJa, stom van mij om dat te laten zitten binnen de uitsnede.
Ik zag het ook pas na de eerste commentaar.
Maar wat is het beste? Klonen, poetsen of krappere uitsnede? Daarover ga ik denken.If it doesn't kill you, it makes you stronger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackalope Bekijk berichtVoor mij zou het klonen zijn. De uitsnede vind ik perfect. Maar eh ... ten allen tijden blijft de fotograaf de baas.
Deze baas gaat snijden in eigen vlees (als de tijd daar is).Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackalope Bekijk berichtIk vind dit een hele fraaie abstract. Heel gaaf. Alleen zit rechtsboven een veegje die ik weggehaald zou hebben.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtMooi abstract. Van ergens, heel ver weg, denk ik. En toch zie ik een beetje onder het
midden de lieve ogen en de snuit van een zeehondje.
Heel mooi dit....vraag mij wel af wat jij hier gefotografeerd hebt!
Knap!!
Gr Pascale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtHeb jij ook moeite met links en rechts?If it doesn't kill you, it makes you stronger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtHeel mooi dit....vraag mij wel af wat jij hier gefotografeerd hebt!
Knap!!
Gr Pascale
Toen ik het hete water wilde toevoegen zag ik dit (ongeveer, want het bleef bewegen).
Snel de G11 gepakt (die altijd onder handbereik is) en macro getrokken.
Linksboven zie je een beetje reflectie van de rand van het glas.
Ik heb nu besloten dat zo te laten.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtIk had de koffieextract al in de glazen kop gedaan en ook de melk.
Toen ik het hete water wilde toevoegen zag ik dit (ongeveer, want het bleef bewegen).
Snel de G11 gepakt (die altijd onder handbereik is) en macro getrokken.
Linksboven zie je een beetje reflectie van de rand van het glas.
Ik heb nu besloten dat zo te laten.If it doesn't kill you, it makes you stronger.
Comment
Comment