Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Jawadde Hilde, je bent heeeeeel goe bezig zeggen ze dan (doel dan uw andere foto in een ander forumonderdeel).
Ik vind dit het heel mooie bewerking hoor.
Om eerlijk te zijn zijn, moet ik hier weer tegendraads zijn.
De foto op zich zegt heel weinig.
Ze moet het hebben van de bewerking die prominent aanwezig is.
(zie comments)
En dat is nu eenmaal te mager voor goede fotografie en een goede foto.
Alles blijft hier erg aan de opppervlakte.
Om eerlijk te zijn zijn, moet ik hier weer tegendraads zijn.
De foto op zich zegt heel weinig.
Ze moet het hebben van de bewerking die prominent aanwezig is.
(zie comments)
En dat is nu eenmaal te mager voor goede fotografie en een goede foto.
Alles blijft hier erg aan de opppervlakte.
Hopelijk heb je wat aan deze comment.
De oorspronkelijke foto (zie macro "solo") krijgt toch heel wat positieve commentaren, dus ben ik daar wel tevreden over...de bewerking is hier inderdaad hoofdzaak, was de bedoeling...dus daar ben ik ook tevreden over...
In elk geval bedankt om te reageren, dus blijkbaar vond jij het toch ook ergens de moeite...positief of negatief...
Hilde,
terug een foto waar je meer mee kan doen, een kaartje, een achtergrond, met of zonder boordje, 180° draaien, ...
Waarmee ik niet wil zeggen dat hij slecht is, integendeel.
Jou kleurtjes hebben me ertoe aangezet om daar ook eens mee te experimenteren, blijkbaar ook niet zonder gevolg !
Mercikes !!!!
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Je zult mij zelden of nooit terugvinden in de macrohoek (waar ik op de eerste plaats een foto zoals deze zou verwachten), maar deze foto trok toch m'n aandacht in Stilleven & Abstract. 't Is precies de bewerking die de foto bijzonder maakt. Mooi gedaan!
Comment