Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
I'am just a Stranger in a Strange Land
Collapse
X
-
-
Re: I'am just a Stranger in a Strange Land
Weet niet hoe je deze bewerking deed maar 't resultaat mag zeker gezien wordenThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
-
Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk berichtWeet niet hoe je deze bewerking deed maar 't resultaat mag zeker gezien wordenIf it doesn't kill you, it makes you stronger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtEen typisch Gils plaatje, heel mooi gedaan en een prachtige sfeer.If it doesn't kill you, it makes you stronger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackalope Bekijk berichtEh ... misschien behoor ik het te weten, maar wie is Gils ? En dank voor het compliment.Groetjes Vicky
Comment
-
-
beetje een hype aan het worden hier op BD.
maar dit is wel een mooie.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtbeetje een hype aan het worden hier op BD.
maar dit is wel een mooie.
grt,bouk.
Deze is er zo eentje die ik wel kan pruimen hoor..Omdat je de schimmen van goed ziet.
En inderdaad een Gils clan is hier binnen gekomen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtVind het niet erg zolang er maar niet overdreven word.
Deze is er zo eentje die ik wel kan pruimen hoor..Omdat je de schimmen van goed ziet.
En inderdaad een Gils clan is hier binnen gekomen..
Maar eh .... Gils is Gils en Jackalope is JackalopeIf it doesn't kill you, it makes you stronger.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackalope Bekijk berichtMaar eh .... Gils is Gils en Jackalope is Jackalope
grt.hogteneerKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Ik had deze blijkbaar gemist, totnogtoe.
Bijzonder mooie kleuren, sfeer. Ook het repetitieve is leuk.
Guy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackalope Bekijk berichtIk ken Gils intussen, want hij zit ook nog op een andere site waar ik ook lid van ben. Ik wist alleen nog niet dat Gils ook de Gils was die ik ken.
Maar eh .... Gils is Gils en Jackalope is Jackalope
Ben blij met je 'ondersteuning' van het abstracte en nog meer blij van de gunstige commentaren die je krijgt.
Vind dit trouwens een steengoede plaat, maar dat wist je al van de andere site waar die het trouwens ook voortreffelijk deed.
Vriendelijke groet.
Gils
Comment
Comment