Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
kheb ook lang getwijfeld, maar door het wat minder te satureren is de sfeer wat grauwer en ziet het er wat meer antiek uit. maar idd, de kuikentjes vallen ook minder op...
ja het zijn echte kuikentjes maar dan diepgevroren, je kan ze voor 8euro/10kg aankopen. vandaar de "massaconsumptie"
Ik hou heel veel van dieren dus is het ook een vreemd gevoel deze foto te zien. Maar fotografie hoeft niet altijd rozengeur en maneschijn weer te geven. Het beeld lokt reacties uit, spreekt mensen aan, daagt uit en/of verrast/choqueert.
Als dierenvriend zeg ik: BAH, zo luguber en vies!
Als fotograaf: Mooie belichting, er is over nagedacht geweest, de combinatie aambeeld&kuikentjes. Maar ik vind het toch wel wat te vergaande fotografie....
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Als dierenvriend zeg ik: BAH, zo luguber en vies!
Als fotograaf: Mooie belichting, er is over nagedacht geweest, de combinatie aambeeld&kuikentjes. Maar ik vind het toch wel wat te vergaande fotografie....
Bedankt, maar vergaande fotografie? Bedenk eens: deze kuikentjes werden per 10kg samengedrukt in een vorm (van de doos) en dan massaal doodgevroren. Ik ben ze gewoon in een winkel kunnen gaan kopen. Het enige dat ik gedaan heb is het verder verteld via fotografie en met de kleur van mijn mening.
Wat is dan vergaand? Het feit dat ik het fotografeer of het feit dat het gebeurd?
Bedankt, maar vergaande fotografie? Bedenk eens: deze kuikentjes werden per 10kg samengedrukt in een vorm (van de doos) en dan massaal doodgevroren. Ik ben ze gewoon in een winkel kunnen gaan kopen. Het enige dat ik gedaan heb is het verder verteld via fotografie en met de kleur van mijn mening.
Wat is dan vergaand? Het feit dat ik het fotografeer of het feit dat het gebeurd?
Comment