laatste uit mijn experimenteel reeksje. Sorry Gil , ik moest dat ook ne keer uitproberen, maar nu ga ik ermee stoppen, alhoewel ik heb serieus de smaak te pakken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Near death experience
Collapse
X
-
-
Re: Near death experience
Heel mooie kleuren. Flink vergroot zie ik die al in een modern interieur aan de muur hangen.
-
Hierbij denk ik ook spontaan aan een flinke vergroting tegen de muur, hoewel ik liever schilderijen aan de muur zie dan foto's. Maar dit staat voor mij dan ook dichter bij schilderkunst dan bij fotografie. Mooie, felle kleuren en geslaagde vlakverdeling. Net genoeg detail om niet helemaal abstract te zijn.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Mooi, mooi, mooi. Die kleuren...
Stoppen, waarom ??
peter
Comment
-
Bedankt allemaal voor de leuke comments
Oorspronkelijk geplaatst door Jeske Bekijk berichtMag ik vragen welke techniek je gebruikt aub?"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
-
oeps,
volg de voorgangers want alles is al gezegd denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtBedankt allemaal voor de leuke comments
Ik heb die dag zo één en ander uitgeprobeerd. Als ik mij goed herinner heb ik bij deze gedurende de lange sluitertijd de camera gewoon op en neer bewogen (of op of neer...ik weet het niet precies meer) met dit als resultaat.
Dankjewel voor je antwoord!
grtz,
Jes
Comment
-
WOW dit is heel knap!
Comment
Comment