Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Re: Rust op ' "t ââd kèrhof van Hasselt"
"t ââd kèrhof van Hasselt" en die ISO 10 000 spreken me wel aan.
Wat de foto zelf betreft zou ik eens de vergelijking willen zien van een foto met meer licht op de graven en minder op de bomen. Of het beter is weet ik niet.
Als je bereikte wat je zelf voor ogen had, dan is dit prima.
"t ââd kèrhof van Hasselt" en die ISO 10 000 spreken me wel aan.
Wat de foto zelf betreft zou ik eens de vergelijking willen zien van een foto met meer licht op de graven en minder op de bomen. Of het beter is weet ik niet.
Als je bereikte wat je zelf voor ogen had, dan is dit prima.
Kweet alleen dat met het blote oog de graven praktisch niet te zien waren. Maar je brengt mij op een gedacht : Ik zal de volgende keer de muur van 't kerkhof even wegkappen, dan valt er meer (straat)licht op de graven.
Ik ben content (met de foto) maar heb me weer laten vangen en laten verleiden hier.
Ik vind die foto ook knap Roland..Zeker omdat er zoveel sfeer in zit..Vind het alleen jammer dat hij zo klein is..
1 van de betere kerkhof foto's van dit jaar.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Waarom ze verkleind werd weet ik niet, maar grotere versie is prachtig. Zoals een oud
kerkhof dit betaamt is het een mengeling van schoonheid en iets luguber. Toch komt
hier nog een sprookjesachtige dimensie bij vanwege de mooie belichting. Als je dan toch
dood moet zijn en ergens eeuwig rusten dan hier...
Comment