Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Driedubbel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Driedubbel, vierdubbel, vijf...... ???

    Als iedereen die geen reacties krijgt op een foto in Beoordeling, deze naar Showcase verplaatst, staan ons hier nog mooie tijden te wachten.
    Last edited by Jos Vanhengel; 4 mei 2010, 23:50.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #17
      Re: Driedubbel, vierdubbel, vijf...... ???

      persoonlijk vind ik er niets aan... veel te druk mijn ogen staan niet stil :-) hoewel ik eigenlijk graag repetitieve foto's zie (of hoe je ze ook noemt)
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

      Comment


      • #18
        Re: Driedubbel, vierdubbel, vijf...... ???

        Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte
        Klein foutje van jou Jos.
        Iemand had me aangeraden de foto te plaatsen in Showcase.....
        Ik zag ongeveer 10 seconden na het plaatsen dat ik hem verkeerd geplaatst had.
        Werd daarom door mij praktisch onmiddellijk verplaatst.
        Er staan jullie dus geen 'mooie' tijden te wachten.... wees gerust.
        Misschien een beetje vroeger gaan slapen als je lontje te kort wordt
        Vraag, via het uitroepteken, aan de moderator om een fout geplaatst topic te verplaatsen.
        Een leeg topic achterlaten, dat doet men niet. Vind jij het plezierig om blanco topics open te klikken?
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #19
          Re: Driedubbel, vierdubbel, vijf...... ???

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Vind jij het plezierig om blanco topics open te klikken?
          Neen, zou ik niet prettig vinden, maar ik wist nog niet goed hoe ik een verkeerde post moest verwijderen. Nu blijkt dat dit via de moderator moet.
          Ik ga me eens een weekske moeten bezig houden om alle reglementen van het BD van buiten te leren.
          Ik vind wel dat er op beginnersfouten steeds door velen zo pissig gereageerd wordt.
          Blijkbaar hebben sommigen het moeilijk om iemand op een gewone, beleefde manier op z'n fouten te wijzen.

          Sorry, sorry, sorry, sorry ..... is dit voldoende ?

          Comment


          • #20
            Re: Driedubbel

            Kom pas nu even terug langs en wat zie ik...
            Om misverstanden te voorkomen (maar blijkbaar al veel te laat):
            mijn
            Crop er wat aan en zet hem in Showcase "Stilleven en Abstract" en ze vinden hem een topper.
            Zo gaat dat hier. Met je vraag of hij naar de prullenmand mag lok je zelf het antwoord uit .
            hierboven was 100% als grap bedoeld omdat je vraag om al dan niet in de prullenmand te gooien door de eerste reacties bevestigd werd. En omdat iedereen in zo'n beeld wel iets anders kan zien.
            Na opnieuw lezen van mijn uitspraak: 't was absoluut niet duidelijk genoeg dat het cynisch bedoeld was.
            Waarvoor mijn oprechte excuses .
            Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
            Oók wandelen met GPS?

            Comment

            Working...
            X