Een blauwe reiger die opvloog van een halfbevroren vijver.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
blauwe reiger
Collapse
X
-
-
Re: blauwe reiger
Mij kan deze foto niet echt boeien ik zie te weinig van de reiger voor mij gevoel
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtIcarus, was het eerste dat bij me opkwam na het zien van je beeld
wordt, te hoog vliegt zodat de was smelt en hij neerstort in de Egeïsche Zee. Het hoeft
niet allemaal realistisch te zijn, zolang het je gedachtenmolen maar op gang houdt.
Comment
-
heel mooi gedaan.
(en wat een exif)
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik weet eigenlijk niet wat er van te denken. Ik blijf er in elk geval wel een tijdje naar kijken. Als foto is het moeilijk te beoordelen, maar hij staat dan ook onder de rubriek "abstract".
Ik vind het wel iets hebben om bv. in de inkomhal of vergaderzaal van een modern kantoorgebouw te hangen ofzo.
Comment
-
Ik weet dat dit een risicovolle foto is die niet iedereen kan smaken, maar ik vind het wel creatief en het is slechts één foto die niet veel bewerkt is.
Enkel de achtergrond. Heb de foto wel bewust overbelicht en gefotografeerd op lage sluitertijd.
Ik heb die foto reeds een paar maal geplaatst en op sommige sites haalt die hoge cijfers om zijn creativiteit.
De reactie van Icarus heb ik reeds gebruikt en was ook mijn bedoeling. Op een andere site noem ik de foto trouwend Icarus.
Bedankt voor jullie commentaren.
Groet.
Gils
Comment
-
In dit forumonderdeel een prachtige plaat!
Puntje van kritiek is dat de rechter helft van de foto nogal afwijkt van de linker. Zo lijkt het of het twee afzonderlijke foto's zijn die je hebt samengevoegd. (Is dit zo?) De donkere kant nog wat oplichten en misschien net iets minder horizontale strepen (gaussiaans blurren) kunnen vermoedelijk wel een en ander oplossen...
Ook ben ik voorstander van kaderloze prenten, maar da's natuurlijk eigen keuze.
PalladioYou're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Comment
-
-
Voor mij een topper, gewoon een prachtplaat met een zeer aangename, dromerige sfeer.
Eventueel twee kleine minpuntjes voor mij. Onder de reiger zou nog wat meer ruimte gemogen hebben, zo'n centimetertje meer ruimte onder de reiger zou perfect zijn. En het middengedeelte van de foto zou een ietsepietsie minder licht mogen zijn.
Maar afgezien van deze detailkes; een grandioze plaat.
Proficiat, hoop dat er zo nog komen.
Groeten,
Geert Van Dam
Comment
-
Ja dit is ook fotografie, progressief en creatief. Conservatieven zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven. Op de vier poten na sta ik zeer positief tegenover deze opname.
grt.hogteneerKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment