Showcase Stilleven & Abstract
Expositieforum voor stillevens of abstracte foto’s. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
Maar Bouk, juist om bovenstaande beschrijving plaats ik ze in SC.
Misschien voortaan dan maar in Fotobeoordeling ook al vind ik ze zelf SC-waardig ?
Zou het helpen?
Ik vind die vlakverdeling wel mooi, al zou ik er die vogel waarschijnlijk eerst afgeknald
hebben. Maar voor sommige zal de gevederde vriend wel een plus zijn.
Ik vind die vlakverdeling wel mooi, al zou ik er die vogel waarschijnlijk eerst afgeknald
hebben. Maar voor sommige zal de gevederde vriend wel een plus zijn.
We zijn toch niet zoals de yankees. Waarom dan knallen?? Laat dat beestje waar het is het hoort daar thuis
We zijn toch niet zoals de yankees. Waarom dan knallen?? Laat dat beestje waar het is het hoort daar thuis
Doen de yankees dat dan? Foei. Het was dan ook maar bij wijze van spreken. Een klapje
in de hand was waarschijnlijk voldoende geweest, maar dat bekt iets minder lekker.
Vind deze leuk en waarom niet in SC...
Houd van strakke platen en lijnen en minimalisme. Houd niet van erg drukke foto's , tenzij dit relevant is aan het onderwerp. Direct to the point...
Kan deze dus wel smaken...
Persoonlijk vind ik de vogel wel thuis horen in het plaatje. Zonder kan ook maar dan is het een andere benadering en komen de vlakken beter tot zijn recht. De vogel geeft een andere denkdimentie... Beiden kunnen.
Groet.
Gils
Vind deze leuk en waarom niet in SC...
Houd van strakke platen en lijnen en minimalisme. Houd niet van erg drukke foto's , tenzij dit relevant is aan het onderwerp. Direct to the point...
Kan deze dus wel smaken...
Persoonlijk vind ik de vogel wel thuis horen in het plaatje. Zonder kan ook maar dan is het een andere benadering en komen de vlakken beter tot zijn recht. De vogel geeft een andere denkdimentie... Beiden kunnen.
Groet.
Gils
Het ging mij om de vogel (levend element) tussen de verschillende vormen van architectuur. Ik had maar even de tijd of de vogel was gevlogen (en mijn trein weg).
Bewerking: rechtzetten, crop en enkele vuile vlekjes van de ruiten (maar niet de vuile rand). De reflectie van het plafond binnen hoort gewoon bij het geheel.
Dank voor je reactie.
Comment