Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
bedankt Jochen! Er zit inderdaad wel een verhaal achter vandaar ook die opstelling die voor mij helemaal klopt. Ik heb dezelfde opname met de tekst scherp en de rest onscherp maar die versie is voor iemand anders ..
Ik vond de kleurversie wat te druk hoewel ik andere van de reeks wel in kleur heb, deze is zwart wit en heb ik voor het eerst eens gebruikt gemaakt van split toning, hopelijk is dat gelukt
Groeten
Wat een dag, alles in schoonheid
Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900
De reden waarom ik dit schuin heb gemaakt was wsl onbewust, onbewust heb ik de camera gedraaid om de foto te benaderen zodat de tekst wat leesbaar was.
Nu in deze opstelling is de tekst onscherp ..
Ik wist wel dat de foto ook scheef zou zijn niet dat dat een verassing was maar het leek mij wel kunnen.
Wat een dag, alles in schoonheid
Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900
Comment