Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

room with a view

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • room with a view

    ik weet niet of deze foto hier op zijn plaats staat, heb hem toch maar gepost.
    Ik hoop dat hij in de smaak valt








    bedankt om te kijken
    canon eos 5d + toebehoren
    http://www.verhoeventom.be

  • #2
    Re: room with a view

    Kon de 'view' niet mee in beeld?

    Comment


    • #3
      Re: room with a view

      Aparte foto. (niet negatief bedoeld). Vervreemding in compositie en perspectief.
      :30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:

      Comment


      • #4
        Re: room with a view

        kvind het een hele knappe foto...de kleur, de compo, komt mij allemaal zo "egaal" over...echt mooi!

        groetjes
        hilde
        groetjes
        hilde

        Comment


        • #5
          Re: room with a view

          Oorspronkelijk geplaatst door Xar Bekijk bericht
          Aparte foto. (niet negatief bedoeld). Vervreemding in compositie en perspectief.
          Ik kan het niet beter zeggen.
          Geniet van foto's maken

          Comment


          • #6
            Re: room with a view

            Kan deze niet echt smaken... vind de overbelichte ramen toch erg storend... maar da's mijn mening ! Gr. Francois
            BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
            Flickr of Mijn Website

            Comment


            • #7
              Re: room with a view

              Speciaal. Wat tweestrijd in de gevoelens: enerzijds weinig zeggend met overbelichting, maar anderzijds wat Xar zo mooi omschrijft als vervreemding in compositie en perspectief.
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

              Comment

              Working...
              X