Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
knap gedaan met de grote lichte en kleine donkere blaadjes en de tak er tussen Heb je ook een versie met enkel de grote en kleine blaadjes want ik denk dat dit ook heel mooi is.
Voor mij liever met takje, zorgt voor een zekere structuur. De opname komt wat surrealistisch over, hou ik wel van. De scherpte zit ook lekker, je ziet goed de nerven Ik zou de foto ook graag eens in kleur zien.
Heel creatief, heel grafisch - sterke plaat die op zijn poten staat
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment