Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Impressie van Tyne Cot cemetery

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Impressie van Tyne Cot cemetery

    Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk bericht
    Conclusie: ik vind dit fantastisch dat er zoveel verschillende meningen zijn over een beeld en dat iedereen het op dit forum gemotiveerd en beschaafd kan uiten en (be)discussiëren!
    Kan ik alleen maar bijtreden, in tegenstelling tot sommige andere fora waar iedereen de wijsheid in pacht heeft en men voor zijn mening/suggesties direct afgebekt of buitengekickt wordt.

    "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
    "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
    Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

    Comment


    • #17
      Re: Impressie van Tyne Cot cemetery

      'k Ben er ondersteboven van! En ik denk dat dat de bedoeling is.

      Schrik wel even als ik hier iemand zie vragen waar "dit kerkhof" zich bevindt. 't Is inderdaad bijna honderd jaar geleden dat dit gebeurde in onze achtertuin... maar toch...
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

      Comment


      • #18
        Re: Impressie van Tyne Cot cemetery

        Zeer goede dieptewerking door de grafzerken die je leiden naar het kruis. De bewerking is er over voor mij, en doet de opname wat teniet. Voor mij mag het wat softer, maar da's mijn gedacht natuurlijk.
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment


        • #19
          Re: Impressie van Tyne Cot cemetery

          Ik kan de meeste van mijn voorgangers niet volgen. Voor mij is de bewerking er ver over en daardoor vind ik de foto niet geslaagd.
          De compo vind ik wel goed.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #20
            Re: Impressie van Tyne Cot cemetery

            @ VIM, jochenvde, aerts_bert: Bedankt om jullie mening met ons te delen
            pitteljon.be
            The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

            Comment


            • #21
              Re: Impressie van Tyne Cot cemetery

              KNAP... wie durft er nu nog te komen?
              CANON 500D EF-S 18-55mm IS EF-S 55-250mm IS Canon EF 50mm F/1.8 II speedlite 430 EX II

              Comment

              Working...
              X