Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze "ijskamer" stond in Oslo als een eerbetoon aan de slachtoffers van de aardbeving in
Haïti. Deze uitsnede blijft me tot nu boeien en past hier volgens mij perfect op zijn plaats.
Bewerk hem eens zodat het harde, en sprankelde, van het ijs beter tot zijn recht komt.
Met een vierkante crop kan je de compo imo ook nog verbeteren, begin bovenaan links in beeld
Dit is een kleine aanpassing zoals jullie hadden aangeraden.. De foto zoals ik eigenlijk had
gepost kwam vrijwel recht uit de camera, deze nieuwe had ik (buiten de crop) voor mezelf
gemaakt en opzijgezet om later te hergebruiken.
De saturatie is hier iets omhooggehaald om het ijs iets meer te benadrukken. Hopelijk
kunnen jullie het smaken!
Heel mooi, maar ik vind het blauw nu net iets té ...
Bovendien kwam op het eerste beeld de achterste muur hoger uit dan de voorste wat voor mij een prettiger compositie opleverde.
Wat bedoel je met abstract. Deze foto is zeker niet abstract.
dat was ook mijn eerste gedacht toen ik dit beeld zag.
een heel concreet beeld.
vind de eerste versie de beste,
compositie is beter en kleur van de lucht natuurlijker.
Comment