Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Sober, grauw, langzaam maar zeker aan het aftakelen. Heel goed weergegeven in dit plaatje
Volledig mee eens
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Inderdaad een hele knappe foto!
Wat zou ik graag eens op bezoek gaan daar!
Is er niet een heel kleine hint te vangen bij jou over dat kasteel? geen al te duidelijke liefst want dan is de zoektocht niet meer spannend en kan ik niet ineens de locatie plotsklaps vinden en besluiten diezelfde avond er nog heen te rijden
Ik ben al een half jaar aan het zoeken en vraag me af hoe onmogelijk moeilijk een locatie kan zijn om te vinden! ik denk dat Chateau Du Loup en Theatre Varia wel de moeilijke zijn om te vinden? Ofwel ben ik niet goed in informatie vergaren, kan ook wel...
Comment