Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De eerste vind ik een heel mooie foto: zoals SchoonSpikke ook al zegt heb je het licht daar heel mooi weten te capteren. De tweede spreekt ook meteen aan , al vind ik het jammer dat de partij glasramen er niet helemaal op staat (weet niet of het mogelijk is daar een wat hoger camerastandpunt in te nemen zodat je niet te veel van de trap verliest?)
Derde is een mooi - maar klassiek - beeld.
Ziet er mij een heel mooie lokatie uit (maar blijkbaar niet simpel te achterhalen waar het precies is )
mooie reeks
wat heeft dit zo vervallen uitziende chateau een pracht van een trap
voor mij je tweede graag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
voor mij de eerste omdat deze een mooie inlopende lijn heeft en de statigheid het beste weergeeft;
De 2 is een leuke spielerei met de groothoek;
nde 3de is te braaf
Comment