Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
A Symmetry in nature
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: A Symmetry in nature
Ziehier een meer kunstige bewerking van wat anders weeral een zoveelste stock-foto zou
worden! Hier vinden jullie de foto terug in 1 geheel (en in betere kwaliteit).
Gelieve u niet te schamen om uw mening hierover neer te pennen. Naarmate de tijd
vordert en er enkele reacties zijn binnengekomen (en indien verduidelijking gewenst is)
zal ik mijn oorspronkelijke gedachtengang bij dit werk hieronder posten.
Groeten,
Matsuda XIIIFollow me on neonpxl.com
-
Max 900pix?
De foto zelf: vind het klakkeloos spiegelen wel geslaagd qua beeld, maar een beetje 'gemakkelijk' om symmetrie in de natuur te maken.
L.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk berichtMax 900pix?
L.
Comment
-
Hehe.. Sannepoes heeft het door
Ik vind het wel jammer dat iedereen zich eerst stoort aan de 900pix, maar vervolgens
weinig commentaar geeft! Komaan mensen.. Laat weten wat je van dit knutselwerkje
vind!Follow me on neonpxl.com
Comment
-
-
@ Lut: heb jij dan zo'n klein scherm dat het je meteen opviel? in ieder geval.. 'k vond het
wel fijn om een van de weinigen te zijn die een soort panorama-foto op BD kon postenFollow me on neonpxl.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matsuda XIII Bekijk bericht... wel fijn om een van de weinigen te zijn die een soort panorama-foto op BD kon posten
In kleur zou dit geschikt zijn als achtergrond voor een terrarium.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
@ Jos: als je me garandeert dat je die foto achter een terrarium gaat zetten dan stuur ik hem in kleur doorFollow me on neonpxl.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht[Mod]Ik moest ook even kijken, maar het is ok. Ik ga de TS zijn "geheim" niet hier verklappen.
L.
Comment
-
Comment