Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En ook nog in Showcase .
Sorry hoor, ik vind het maar een standaard plaatje.
Maarja, het is tóch een reactie he
Het is daarom dat ik om veel reacties vraag,om te weten wat een ander er van vind.
Standaard is voor mij al goed hoor:dat wil voor mij zeggen dat het om aan te zien is
Het is daarom dat ik om veel reacties vraag,om te weten wat een ander er van vind.
Standaard is voor mij al goed hoor:dat wil voor mij zeggen dat het om aan te zien is
Snap ik Tibbo, maar daarom past deze foto beter in fotobeoordeling.
mijn mening hoor
No hard feelings
Jij bepaald natuurlijk zelf wat je in showcase plaatst, maar persoonlijk vind ik deze niet showcase-waardig. Ik mis spanning, iets wat mij naar de opname doet blijven kijken. Ook al kan ik niet specifiek zeggen wat ik er juist aan mis. Kleuren zitten wel goed, contrasten net wat te hoog.
Comment