Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind hier de tweede veruit de mooiste,de meest evenwichtige.De eerste is ook sterk,maar daar hadden de raampartijen meer centraal moeten staan,want rechts ervan,is niets anders te zien dan een dood zwart vlak.De derde vind ik de zwakste,hier stoort mij de pseudodiagonaal van de vensterbank,die dan ook nog eens beconcurreerd wordt door de schuine lijn van het openstaande raam,dat bovendien bovenaan storend is afgekapt.
Ik vind hier de tweede veruit de mooiste,de meest evenwichtige.De eerste is ook sterk,maar daar hadden de raampartijen meer centraal moeten staan,want rechts ervan,is niets anders te zien dan een dood zwart vlak.De derde vind ik de zwakste,hier stoort mij de pseudodiagonaal van de vensterbank,die dan ook nog eens beconcurreerd wordt door de schuine lijn van het openstaande raam,dat bovendien bovenaan storend is afgekapt.
Walter
Tja, ik kleur graag eens buiten de lijntjes Over de eerste moet ik je wel gelijk geven. Ik heb deze reeds aangepast.
Comment