Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
oeps.... wel wat veel, jammer dat je niet wat meer van het invallende licht gebruik hebt gemaakt.
grt,bouk.
Ik moet helaas volgen. Er is niets zo mooi dan invallend licht bij urban fotografie. De HDR bewerking doet dit wat teniet. Kan je hem eens tonen zonder HDR bewerking?
Ik moet helaas volgen. Er is niets zo mooi dan invallend licht bij urban fotografie. De HDR bewerking doet dit wat teniet. Kan je hem eens tonen zonder HDR bewerking?
nee, want deze is geen HDR, zal eens HDR erin zetten
nee, want deze is geen HDR, zal eens HDR erin zetten
grtjs
jeannot
Sorry, dan heb ik mij vergist Maar ik blijf de contrasten en kleuren net iets te hard vinden om het natuurlijk licht mooi weer te geven. Maar da's puur mijn gedacht.
Voor mij had het beter geweest dat de voetsteun wat naar beneden was, zodat je dat geel vlak niet ziet.
Mooie kleuren en ook het contrast.
Voor mij is het invals licht subtiel en mooie. Bij meer invals licht hadden we meer last gehad van het opdwarrelende stof wat de mooie kleuren niet ten goede was gekomen.
Robby G L
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Opgedolven uit een goudmijn gNo? Of is het niet alles goud wat daar blinkt
Leuk kunstwerk. Ik zou hem ook wel eens in dramatische kleuren willen zien...
Henks
Comment