Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Eddy belichting is goed overwogen..Wel opletten voor de highlights van de zon.Je kan goed overal detail in zien..Er was veel blijkbaat veel volk wat het bemoelijkte om goeie opnames te maken.Ik ga nu nie ambetant doen maar hij staat scheef.Dat zie ja aan de linker en rechter kant en vanonder aan de tegels van het tablet.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Eddy belichting is goed overwogen..Wel opletten voor de highlights van de zon.Je kan goed overal detail in zien..Er was veel blijkbaat veel volk wat het bemoelijkte om goeie opnames te maken.Ik ga nu nie ambetant doen maar hij staat scheef.Dat zie ja aan de linker en rechter kant en vanonder aan de tegels van het tablet.
Pascal, hij staat niet scheef, zie de verticale lijnen van het venster.
Bij de opname is de camera gekanteld om het geheel erop te krijgen.
Ten tweede is is het vlak van de camera niet parallel gehouden met het raam.
Vandaar deze vertekening.
Pascal, hij staat niet scheef, zie de verticale lijnen van het venster.
Bij de opname is de camera gekanteld om het geheel erop te krijgen.
Ten tweede is is het vlak van de camera niet parallel gehouden met het raam.
Vandaar deze vertekening.
Voor de rest volg ik je wel.
mvg
Antoine
Antoine ik heb samen gisteren met Spikkesenior erna gekenen en hij staat ten eerste wel degelijk scheef..maar het goed nieuws is dat je dat altijd kan verhelpen.
Wat je zegt is waar hoor over de positie van de gehandeerde camera..Maarja zoals Spikkesenior al aangaf was het daar gisteren zoeten inval..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment