Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
die twee rimpels van de bovenkant af, vind ik het veel beter.
door die twee rimpels, is het net effe tè geworden.
grt,bouk.
Ik volg beiden. Het centrale wringt en de 2 (dominante rimpels verminderen de kracht van het oog.
Maar het idee is schitterend en het effect is hypnotiserend en indringend. Een apart plaatje
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Potdikke Jeannot, ben je weer aan het spelen geweest ??
Ik heb het gevoel dat jij straks als enig alle ins en outs van CS4 kent.
Wauw man wat een bizar goed geslaagd experiment.
Ja, mogelijk links en rechts en troelala.
HAHA, laat ze het maar eens nadoen !!
Wanneer ga je voor Hollywood werken en mensen hun gezicht "aanpassen"
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment