Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind hem prachtig. Heeft zowat alles mee ! Fantastisch standpunt, knappe compositie, originele benadering, mooie kleuren en aparte sfeer. Chapeau !
Marleen
een hele mooie
even terug naar boven halen voor je verjaardag vandaag
proficiat
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Vind dit ook een leuke qua compositie, belichting, kleuren en origineel standpunt, ietsjes
minder vind ik het kadertje dat een dergelijke foto eerder beperkt dan laat spreken
Je foto neemt me helemaal op, ik word er als het ware 'ingezogen'... Heerlijke diepte, mooie kleuren en detail. Heb je de lucht er nadien apart bijgezet?
Comment