Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rednet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: rednet

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
    Hey juppekes

Een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt.

Sorry ik kon het niet laten.
    En je hebt nog gelijk ook , dan hebben we allebei gelijk, maar dat is nog niet zo erg als root zo schrijven , maar iedereen kan missen

Comment

Goe... Kariboe!

Comment

Wel, ik moet zeggen dat ik de commentaar leuk was om te lezen, omdat het echt to the point ging, enzo zouden er meer moeten zijn. respect hoor.

Maar niet te vergeten hoe de commentaar aanvaard werd door Appelboom, dat vond ik ook echt chick, ik probeer ook altijd te zeggen waarom ik het minder vond, anders kan je telkens antwoorden met, tof, leuk, niet, nee enz... en daarom dient dit forum toch niet dacht ik.

P.S. Ik hoop dat ik geen spellingsfouten gemaakt heb, anders heb ik ook een quote aan mijn been. Trouwens voor root en achtergront staat er nog vint, en dat is met een d

Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joeri De Grande Bekijk bericht
          Wel, ik moet zeggen dat ik de commentaar leuk was om te lezen, omdat het echt to the point ging, enzo zouden er meer moeten zijn. respect hoor.

Maar niet te vergeten hoe de commentaar aanvaard werd door Appelboom, dat vond ik ook echt chick, ik probeer ook altijd te zeggen waarom ik het minder vond, anders kan je telkens antwoorden met, tof, leuk, niet, nee enz... en daarom dient dit forum toch niet dacht ik.

P.S. Ik hoop dat ik geen spellingsfouten gemaakt heb, anders heb ik ook een quote aan mijn been. Trouwens voor root en achtergront staat er nog vint, en dat is met een d

achtergrond
          mvg,
          Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
            het is achdergront...
            Het is een beetje gespeeld met een netje van de nectarine.
            David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Opzet is mooi, maar stop niet met experimenteren na een (volgens sommigen) mislukte poging.
              Werk bijvoorbeeld met schaduwen en ga de suggestieve kant uit.
              Zorg er wel voor dat het rode netje mooi rood is.
              Mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                het is achdergront...
                Hilarisch..

Ik moet Kariboe gelijk geven in zijn statement...
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  ik vind het anders ook wel iets hebben,moet niet altijd overdone zijn

grtjs,

jeannot
                  nu zijt ge ons toch een peer aan het stoven zeker?

Comment

Had ook een gans antwoord klaar toen ik deze foto zag, maar ben blij dat Kariboe een efforke heeft gedaan!

Ik moet wel zeggen: 'sjapo' om dit te durven fotograferen. Zo'n banaal onderwerp zullen er niet veel voor hun lens durven smijten om daar iets leuks van te proberen maken!
                    Ok, jouw resultaat valt tegen, maar mbv Kariboes commentaar kun je wellicht met iets gans anders op de proppen komen... en dan kunnen we eens zien wat 'vooruitgang door constructieve commentaar' betekent!
                    Give this another go!!!

Zou eigenlijk nog een leuke opdracht zijn lijkt me... allen aan de slag met ons netjes!!!
                    Nikon F80 te koop...
                    Volledige doka-uitrusting te koop...
                    http://dimitri-ferrest.skynetblogs.be

Comment

Dave... sorry, ik vind er niets aan. Uw belichting niet (witte ondergrond wordt grijs), de compo niet, en als je met dit onderwerp iets wil doen, goh... dan ga je heel veel registers moeten opentrekken, qua licht en compositie. Een stilleven heeft meestal een onderwerp en een achtergrond, evenals de meeste andere foto's. Hier laat je het onderwerp zijn eigen achtergrond zijn, en dat werkt niet.
                      Let ook op de ondergrond... als je een goeie foto wil maken, dan moet het onderwerp net niet op die naad van dat tafelkleed (of wat is het) leggen.

Edit : Oeps ik zie nu dat Kariboe eigenlijk alles al gezegd had... inderdaad, een commentaar om U tegen te zeggen

Mvg

Chris
                      Last edited by FestinaLente; 24 juli 2009, 07:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                        nu zijt ge ons toch een peer aan het stoven zeker?
                        nee een nectarine

Comment

Ik ga me hier wijselijk aansluiten bij de prachtige uitleg van Kariboe

Tja, het plaatje kan me echt niet bekoren, sorry. Ik denk dat het gewoon niet echt een dankbaar onderwerp is
                          --- Panasonic FZ 50---
                          ---Canon Eos 450D---

Comment

Working...
                          X