Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi kleurenpallet.
Ik vind de maan te groot en komt niet natuurlijk over omdat de donkere kant van de maan niet te zien is, daar is gewoon blauwe lucht op deze foto.
Ik had toch een beetje mijn twijfels over de donkere kant van de maan. Of dat nu wel of niet te zien is, dus vanmiddag een foto gemaakt…… van de maan.
Hier een crop uit de gemaakte foto.
eerste reactie was 'wow' heel knap gedaan.
ivm de maan zou ik mss de verloop tss maan en de donkere kant wat zachter maken zoals op de tweede foto, zodanig dat ie niet zo afgesneden is.
Comment