Een beetje verscholen tussen de grote renovatiewerken lagen ze nog een beetje te blinken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Palais Royal 'under construction'
Collapse
X
-
-
Re: Palais Royal 'under construction'
Knappe reeks en helemaal mijn ding al die weerkaatsingen Mijn favo is nr 1 Hij was IMHO nog beter geweest als de bollen mooi in het midden van de foto stonden dan had je de strepen in de achtergrond ook beter verdeeld over de fotoGroetjes Vicky
-
voorkeur gaat naar nr 1, mooi van kleur en belichting, knap gedaan,
gr Luc
Comment
-
-
De foto,s zijn geslaagd moet ik zeggen..Heb ok tussen deze ballen gezeten. Der loopt altijd veel volk rind en het is sowieso daarom niet makkelijk om deze bollen zonder storende elementen erop te krijgen wat op zich al een kunst is..Heb je een boze blik gegeven Lut of vriendelijk gewacht tot iedereen passeerde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtHeb je een boze blik gegeven Lut of vriendelijk gewacht tot iedereen passeerde?
Ik heb door het afsluithek gefotografeerd. Van volk had ik dus geen last, maar bouwwerken des te meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk berichtDaar was niemand. Het was gesloten. Renovatie !
Ik heb door het afsluithek gefotografeerd. Van volk had ik dus geen last, maar bouwwerken des te meer.
Comment
-
Ik heb een kleine variant :
Groeten,
Bart
Comment
-
Comment